dle zák. 112/2016 Sb. Zákon o evidenci tržeb
§ 25
Informační povinnost poplatníka
„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“
Zboží si můžete vybrat buď prohlížením katalogu nebo vyhledáváním s našeptávačem. V horní části stránek je menu s hlavními kategoriemi, po kliknutí na zvolenou kategorii se rozbalí v levé části sloupec s podkategoriemi, v pravé části uvidíte stejné podkategorie ovšem i s obrázky. Rozbalením jednotlivých kategorií se dostanete až na výpis produktů, které obsahují. Kliknutím na zvolený produkt se dostanete na jeho detail s podrobnějšími informacemi a možností zboží vložit do košíku.
V našem e-shopu máme 2 typy produktů:
Máte-li definitivně vybráno, zboží vložíte do košíku kliknutím na tlačítko „DO KOŠÍKU“. Po vložení zboží do „Košíku“ se objeví vyskakovací okno s informací „Zboží bylo přidáno do košíku“. Toto okno můžete zavřít, nebo z něj rovnou přejít do košíku. Na stránku košíku se také vždy dostanete i kliknutím na ikonku v pravém horním rohu stránek.
Objednávkový proces sestává ze 4 kroků:
Pokud chcete zboží z košíku závazně objednat dokončíte objednávkový proces kliknutím na tlačítko “OBJEDNAT A ZAPLATIT“. Na zadaný e-mail Vám přijde automatické potvrzení o přijetí objednávky. V případě nejasností ohledně objednávky Vás budeme kontaktovat, buď telefonicky či e-mailem.
Stisknutím tlačítka “OBJEDNAT A ZAPLATIT“ dojde k uzavření kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím.
Stisknutím tlačítka “OBJEDNAT A ZAPLATIT“ kupující potvrzuje, že si před nákupem zkontroloval obsah nákupního košíku a je s jeho obsahem srozuměn a zároveň se zavazuje za objednané zboží zaplatit.
Prodávající akceptuje následující platební podmínky:
Zboží zůstává až do úplného zaplacení a převzetí ve vlastnictví Prodávajícího, avšak nebezpečí škody na věci přechází převzetím zboží Kupujícím na něj.
Fakturační údaje Kupujícího nelze po odeslání objednávky zpětně měnit.
Prodávající zajišťuje či zprostředkovává následující způsoby dodání:
Jednotlivé způsoby dopravy jsou nabízeny dle aktuální dostupnosti jednotlivých služeb a s ohledem na kapacitu a dojezdové možnosti. V případě zásahu vyšší moci či výpadku informačního systému Prodávající nenese zodpovědnost za opožděné dodání zboží.
Po obdržení objednávky Vám automatickým emailem potvrdíme její přijetí. Je-li zboží skladem, jsme schopni jej dodat do 2-3 pracovních dnů až k Vám. Přesný termín a podmínky dodávky s Vámi případně dohodne náš operátor.
Zboží přivezeme prostřednictvím profesionální dopravní firmy. K odesílanému zboží přikládáme daňový doklad (fakturu), která slouží zároveň jako podklad pro uplatnění záruky, takže si jej dobře schovejte. V některých případech můžete obdržet daňový doklad i na emailovou adresu zadanou při objednávce.
Není-li ujednán čas plnění, prodávající odevzdá věc kupujícímu bez zbytečného odkladu po uzavření smlouvy, nejpozději však do třiceti dnů.
Objednáváte-li jako soukromá osoba (nikoli tedy na IČ), máte v souladu se Zákonem č. 367/2000 možnost odstoupit od smlouvy do 14dní od převzetí zboží, pokud se nejedná o zboží vyrobené či upravené na zakázku viz. Obchodní podmínky.
K + V Interier umožňuje spotřebiteli odstoupit prostřednictvím vyplnění a odeslání vzorového formuláře pro odstoupení od smlouvy na internetových stránkách, a spotřebiteli tak K + V Interier potvrdí bez zbytečného odkladu v textové podobě jeho přijetí.
Ustanovení o možnosti vrátit zboží do 14dnů neplatí při osobním odběru zboží na prodejně. Dále nelze odstoupit od smlouvy do 14dnů od převzetí zboží u zboží vyrobeného či upraveného na zakázku, viz. Obchodní podmínky (typicky se jedná o zboží s konfigurátorem).
Kontaktujte nás dle reklamačního řádu a nezapomeňte, že dokladem k uplatnění záruky je prodejní doklad - faktura nebo paragon. Pro využití našich servisních služeb nás zkontaktujte telefonicky na čísle: 608 333 680, nebo na e-mailu: sh@kvi.cz.
Záruka na zboží je minimálně 2 roky, pokud není u výrobku uvedena záruka delší. Blíže specifikuje záruku za jakost stránka "Reklamace" a "Obchodní podmínky".
Při jakémkoliv problému s nákupem na e-shopu, problému se zakoupeným zbožím, dopravou atd. nás prosím neváhejte kontaktovat buď telefonicky na čísle: 608 333 680, nebo na e-mailu: sh@kvi.cz. Uděláme co je v našich silách, abychom Vám pomohli.
Některé produkty na našem e-shopu, mohou mít k celkové ceně již připočten recyklační poplatek (např. elektropanely, výškově stavitelné stoly, minikuchyňky aj.). Výši recyklačního poplatku u konkrétního produktu zjistíte z faktury za zboží, kde je recyklační poplatek vyčíslen samostatně.
V případě jakýchkoli dotazů, připomínek nebo námětů nás prosím kontaktujte, všechny Vaše podněty jsou pro nás zdrojem inspirace pro další zkvalitňování našich služeb a pro udržení Vaší důvěry.