Vše o nákupu

Informační oznámení k EET

dle zák. 112/2016 Sb. Zákon o evidenci tržeb

§ 25

Informační povinnost poplatníka

„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

Jak nakupovat

Zboží si můžete vybrat buď prohlížením katalogu nebo vyhledáváním s našeptávačem. V horní části stránek je menu s hlavními kategoriemi, po kliknutí na zvolenou kategorii se rozbalí v levé části sloupec s podkategoriemi, v pravé části uvidíte stejné podkategorie ovšem i s obrázky. Rozbalením jednotlivých kategorií se dostanete až na výpis produktů, které obsahují. Kliknutím na zvolený produkt se dostanete na jeho detail s podrobnějšími informacemi a možností zboží vložit do košíku.

V našem e-shopu máme 2 typy produktů:

  • jednoduchý produkt – lze rovnou vložit do košíku
  • konfigurovatelný produkt – v detailu tohoto produktu lze pomocí konfigurátoru navolit nejrůznější doplňkové komponenty (područky, opěrky hlavy aj.), barevné provedení, látky atd. Po zvolení doplňků, které požadujete, můžete zboží vložit do košíku. Nebo lze produkt vložit do košíku v základní konfiguraci.

Máte-li definitivně vybráno, zboží vložíte do košíku kliknutím na tlačítko „DO KOŠÍKU“. Po vložení zboží do „Košíku“ se objeví vyskakovací okno s informací „Zboží bylo přidáno do košíku“. Toto okno můžete zavřít, nebo z něj rovnou přejít do košíku. Na stránku košíku se také vždy dostanete i kliknutím na ikonku v pravém horním rohu stránek.

Košík

Objednávkový proces sestává ze 4 kroků:

  1. Obsah košíku – lze upravit počet kusů objednávaného zboží, vymazat zboží
  2. Doprava a platba – volíte pro Vás nejvhodnější způsob dopravy a platby
  3. Doručovací údaje – zadáte údaje nutné pro doručení zboží a pro účetní doklady
  4. Shrnutí objednávky – sumarizace všech údajů, možnost dopsat poznámku pro nás, odsouhlasení zpracování osobních údajů a obchodních podmínek vč. reklamačního řádu

Pokud chcete zboží z košíku závazně objednat dokončíte objednávkový proces kliknutím na tlačítko “OBJEDNAT A ZAPLATIT“. Na zadaný e-mail Vám přijde automatické potvrzení o přijetí objednávky. V případě nejasností ohledně objednávky Vás budeme kontaktovat, buď telefonicky či e-mailem.

Stisknutím tlačítka “OBJEDNAT A ZAPLATIT“ dojde k uzavření kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím.

Stisknutím tlačítka “OBJEDNAT A ZAPLATIT“ kupující potvrzuje, že si před nákupem zkontroloval obsah nákupního košíku a je s jeho obsahem srozuměn a zároveň se zavazuje za objednané zboží zaplatit.

Platební podmínky

Prodávající akceptuje následující platební podmínky:

  1. platba v hotovosti při vyzvednutí na provozovně;
  2. platba kartou při vyzvednutí na provozovně;
  3. platba předem bankovním převodem;
  4. GoPay – online bankovním převodem či online platební kartou

Zboží zůstává až do úplného zaplacení a převzetí ve vlastnictví Prodávajícího, avšak nebezpečí škody na věci přechází převzetím zboží Kupujícím na něj.

Fakturační údaje Kupujícího nelze po odeslání objednávky zpětně měnit.

Způsoby dopravy

Prodávající zajišťuje či zprostředkovává následující způsoby dodání:

  1. osobní odběr na provozovně - ZDARMA;
  2. doprava po Č. Budějovicích vlastním vozidlem – cena 60 Kč (platí pro vnitřní město a jeho blízké okolí, při objednávce nad 2000 Kč bez DPH ZDARMA.);
  3. FOFR - standardní doprava - cena je odvislá od hmotnosti zásilky od 182 Kč (pro běžné kusové balíky max. do 50 kg, při objednávce nad 2 000 Kč bez DPH doprava ZDARMA)
  4. FOFR - paletová doprava – cena 1210 Kč (přeprava nadměrných a křehkých zásilek: kanc. nábytek, skleněné stoly, atd., při objednávce nad 20 000 Kč bez DPH doprava ZDARMA)

Jednotlivé způsoby dopravy jsou nabízeny dle aktuální dostupnosti jednotlivých služeb a s ohledem na kapacitu a dojezdové možnosti. V případě zásahu vyšší moci či výpadku informačního systému Prodávající nenese zodpovědnost za opožděné dodání zboží. 

Co se stane po objednávce

Potvrzení objednávky

Po obdržení objednávky Vám automatickým emailem potvrdíme její přijetí. Je-li zboží skladem, jsme schopni jej dodat do 2-3 pracovních dnů až k Vám. Přesný termín a podmínky dodávky s Vámi případně dohodne náš operátor.

Dodání zboží

Zboží přivezeme prostřednictvím profesionální dopravní firmy. K odesílanému zboží přikládáme daňový doklad (fakturu), která slouží zároveň jako podklad pro uplatnění záruky, takže si jej dobře schovejte. V některých případech můžete obdržet daňový doklad i na emailovou adresu zadanou při objednávce.

Není-li ujednán čas plnění, prodávající odevzdá věc kupujícímu bez zbytečného odkladu po uzavření smlouvy, nejpozději však do třiceti dnů.

Vrácení zboží

Objednáváte-li jako soukromá osoba (nikoli tedy na IČ), máte v souladu se Zákonem č. 367/2000 možnost odstoupit od smlouvy do 14dní od převzetí zboží, pokud se nejedná o zboží vyrobené či upravené na zakázku viz. Obchodní podmínky.

K + V Interier umožňuje spotřebiteli odstoupit prostřednictvím vyplnění a odeslání vzorového formuláře pro odstoupení od smlouvy na internetových stránkách, a spotřebiteli tak K + V Interier potvrdí bez zbytečného odkladu v textové podobě jeho přijetí.

Ustanovení o možnosti vrátit zboží do 14dnů neplatí při osobním odběru zboží na prodejně. Dále nelze odstoupit od smlouvy do 14dnů od převzetí zboží u zboží vyrobeného či upraveného na zakázku, viz. Obchodní podmínky (typicky se jedná o zboží s konfigurátorem).

Reklamace a servis

Kontaktujte nás dle reklamačního řádu a nezapomeňte, že dokladem k uplatnění záruky je prodejní doklad - faktura nebo paragon. Pro využití našich servisních služeb nás zkontaktujte telefonicky na čísle: 608 333 680, nebo na e-mailu: sh@kvi.cz.

Záruka za jakost

Záruka na zboží je minimálně 2 roky, pokud není u výrobku uvedena záruka delší. Blíže specifikuje záruku za jakost stránka "Reklamace" a "Obchodní podmínky".

Vyřizování stížností

Při jakémkoliv problému s nákupem na e-shopu, problému se zakoupeným zbožím, dopravou atd. nás prosím neváhejte kontaktovat buď telefonicky na čísle: 608 333 680, nebo na e-mailu: sh@kvi.cz. Uděláme co je v našich silách, abychom Vám pomohli.

Recyklační poplatky

Některé produkty na našem e-shopu, mohou mít k celkové ceně již připočten recyklační poplatek (např. elektropanely, výškově stavitelné stoly, minikuchyňky aj.). Výši recyklačního poplatku u konkrétního produktu zjistíte z faktury za zboží, kde je recyklační poplatek vyčíslen samostatně.

Důležitá upozornění

  Zobrazované barvy látek se mohou lišit v závislosti na nastavení vašeho monitoru, proto je považujte pouze za orientační. Doporučujeme barevné odstíny konzultovat s naším obchodním oddělením.
  Obrázky produktů ve fotogaleriích mají pouze ilustrativní charakter. Výrobek nemusí v základní variantě obsahovat všechny součásti zobrazené na fotografiích. Základní konfigurace je charakterizována uvedenými technickými vlastnostmi produktu.
  Popis výrobku a vyobrazení má pouze informativní charakter, výrobce si vyhrazuje vlastnosti v průběhu výroby změnit bez předchozího upozornění a provozovatel není zodpovědný za škody vzniklé s využitím neověřených dat.
  Pokud není výslovně uvedeno jinak, jsou židle určeny k užívání v jednosměnném provozu. Na poškození židle vlivem nedodržení tohoto ustanovení se nevztahuje případná reklamace.
  Poškození zboží vlivem častého používání - jsme nuceni také upozornit zákazníky, že záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejich dílů) způsobené jeho častým používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.

Děkujeme za důvěru

V případě jakýchkoli dotazů, připomínek nebo námětů nás prosím kontaktujte, všechny Vaše podněty jsou pro nás zdrojem inspirace pro další zkvalitňování našich služeb a pro udržení Vaší důvěry.