Zadání od zákazníka

Dostali jsme za úkol vybavit nábytkem tři místnosti. Kuchyňku, representativní ředitelskou kancelář a zaměstnaneckou kancelář pro dva pracovníky.

Provedení

Do representativní kanceláře jsme zvolili kvalitní nábytek Exner z řady Assist. Uprostřed místnosti se nachází rohový stůl s dvěma kontejnery na kolečkách. U něj je síťovaná kancelářská židle Merens a jednací židle Merens Meeting, které stojí kolem jednací nástavby. Naproti stolu je pak konferenční koutek s dvěma křesly Vancouver. U vchodu do místnosti Vás uvítá kovový věšák Chris. Druhá místnost pro zaměstnance firmy je vybavena levnějším nábytkem. K ergo stolům jsou použity židle Ret+017. Kuchyňku jsme zařídili dřezem. K jídelnímu stolu jsme použili židle Imperia Plast.

Informace

  • Rok realizace: 2012
  • Zákazník: C+C Servis s.r.o.
  • Druh zakázky: Vybavení dvou kanceláří a kuchyňky
  • Rozsah prací: Zaměření u zákazníka, doprava a montáž
  • Zakázku realizoval: K + V Interier s.r.o.