Doprava a platba

Platební podmínky

Prodávající akceptuje následující platební podmínky:

  1. platba v hotovosti při vyzvednutí na provozovně;
  2. platba kartou při vyzvednutí na provozovně;
  3. platba předem bankovním převodem;

Po potvrzení objednávky odešlete platbu převodem na náš bankovní účet na základě údajů, které Vám přijdou na Váš email. Zboží Vám bude odesláno, jakmile bude platba připsána na náš účet (zpravidla 2 dny od odeslání platby) a zboží naskladněno.

  1. GoPay – online bankovním převodem či online platební kartou

Online platby prostřednictvím platební brány GoPay zaplatíte vždy jednoduše a rychle, aniž byste se museli bát o své peníze. Umožňujeme platby kartami VISA a MasterCard nebo také pomocí rychlého převodu u většiny hlavních tuzemských bank.

Zboží zůstává až do úplného zaplacení a převzetí ve vlastnictví Prodávajícího, avšak nebezpečí škody na věci přechází převzetím zboží Kupujícím na něj.

Fakturační údaje Kupujícího nelze po odeslání objednávky zpětně měnit.

Způsoby dopravy

Ceny poštovného níže jsou uvedeny včetně DPH.

Prodávající zajišťuje či zprostředkovává následující způsoby dodání:

  1. osobní odběr na provozovně - ZDARMA;

Zboží si můžete vyzvednout osobně na prodejně v Českých Budějovicích, Mikuláše z Husi 766/39, PO-PÁ 8:00-12:00, 12:30-17:00

  1. doprava po Č. Budějovicích vlastním vozidlem – cena 60 Kč (platí pro vnitřní město a jeho blízké okolí, při objednávce nad 2000 Kč bez DPH ZDARMA.);
  2. FOFR - standardní doprava - cena je odvislá od hmotnosti zásilky od 182 Kč (pro běžné kusové balíky max. do 50 kg, při objednávce nad 2 000 Kč bez DPH doprava ZDARMA)
  3. FOFR - paletová doprava – cena 1210 Kč (přeprava nadměrných a křehkých zásilek: kanc. nábytek, skleněné stoly, atd., při objednávce nad 20 000 Kč bez DPH doprava ZDARMA)

Jednotlivé způsoby dopravy jsou nabízeny dle aktuální dostupnosti jednotlivých služeb a s ohledem na kapacitu a dojezdové možnosti. V případě zásahu vyšší moci či výpadku informačního systému Prodávající nenese zodpovědnost za opožděné dodání zboží.

Převzetí zboží

  Pokud je balík viditelně poškozen, tak jej nepřebírejte a informujte nás na e-mail: sh@kvi.cz nebo telefonicky na čísle: 608 333 680.

Zákazník je povinen prohlédnout balík bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození obalu zboží, je zákazník povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o škodě za přítomnosti dopravce. Je také možné uvést na přepravní list, že balík byl poškozen a reklamaci uplatnit později. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce a veškeré zboží je pojištěno. Podepsáním přepravního listu zákazníkem zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že zboží bylo řádně a včas dodáno.

V případě mechanického poškození zboží, které nebylo patrné při převzetí zásilky, zákazník nahlásí škodu na zboží nejlépe telefonicky u dopravce nejpozději do tří pracovních dnů od dodání. Tím se výrazně urychlí a zjednoduší proces reklamace.

Přišel Vám poškozený balík?

V případě, že je balík doručován přepravcem FOFR

  • Před převzetím zásilky si prosím zkontrolujte neporušenost obalu. Pokud obal jeví známky poškození, tak je nutné zapsat přímo do doručujícího listu konkrétní výhradu (např. díra v obalu, promáčknutý roh zásilky apod.). Následně ihned po odjezdu řidiče si prosím zkontrolujte obsah zásilky. Pokud je obsah zásilky poškozený, tak prosím neprodleně informujte o této skutečnosti společnost K + V Interier. Naše společnost již reklamaci dořeší s dopravcem.
  • O stavu poškození zásilky pořiďte fotodokumentaci - fotografie obalu i zboží.
  • Dopravce si pro zboží přijede a doručí jej zpět odesílateli.
  • Zboží je nutné předat dopravci v původním obalu se všemi vyplňujícími materiály.
  • Ihned poté Vás budeme informovat o termínu doručení nového zboží.