Znáte to, přijdete do nové firmy ať už jako zákazník, obchodní partner, nebo uchazeč o zaměstnání a vůbec nevíte kam se vydat. Poměrně nepříjemný pocit, co říkáte? Takovým nepříjemnostem se lze vyhnout, pokud společnost zařídí firemní recepci. A co vy? Máte ve svojí společnosti zřízenou recepci? Pokud ne, možná je ten pravý čas na to, tento krok zvážit.
Recepce je prvním místem ve firmě, kam povětšinou zamíří všechny návštěvy. První dojem si zákazníci či obchodní partneři utvoří během malé chviličky a většinou je velice těžké tento dojem zpětně změnit. Proto je nezbytně důležité mít skvěle vybavenou recepci. Kde tedy začít a na co určitě nezapomenout?
Každá recepce by měla disponovat recepčním pultem a případně doplňujícím nábytkem. Recepční sestava by měla odpovídat charakteru firmy a vhodně ji reprezentovat. Tedy pokud se nevěnujete umělecké činnosti, je lepší, držet se při zemi a zvolit decentní recepční pult.
Pokud k Vám často míří obchodní partneři na důležitá jednání, tak je potřeba jim pobyt na recepci co nejvíce zpříjemnit. První strávené chvíle ve Vaší společnosti, totiž mohou zásadně ovlivnit výsledek následného jednání. Místo pro odložení věcí by mělo být samozřejmostí. Pořiďte na recepci vhodný věšák s velkou kapacitou. Pokud máte dostatečný prostor, nebojte se zainvestovat do pohodlného konferenčního sezení. Vhodné je také tento prostor lehce dekorovat. Můžete použít například čerstvou květinu, nebo alespoň květinu umělou, kterou umístíte na konferenční stolek. Dlouhou chvíli při čekání mohou také zkrátit vhodné publikace.
Ten, kdo na recepci tráví mnohem více času, než vaši zákazníci či obchodní partneři je recepční. Bohužel Vám neporadíme, jak si vybrat skvělou recepční, ale můžeme Vám poradit, jak si takovou recepční udržet. Zařiďte recepci tak, aby se recepční cítila příjemně a měla všechny nezbytné náležitosti, které potřebuje k vykonávání každodenní práce. Prvním krokem ke spokojenosti je zařídit funkční a pohodlnou kancelářskou židlí. Stejně tak důležitý, jako kancelářská židle je i kancelářský stůl. Ten by měl být dostatečně velký, aby se na něj vešly všechny potřebné dokumenty a vybavení. Výška stolu je také velice důležitá. Optimální výška se pohybuje okolo 72 cm. Každý z nás je ale fyzicky uzpůsoben jinak. Vhodným řešením může být elektricky stavitelný stůl, který si každý nastaví dle potřeb. Pracovní stůl, by měl disponovat dostatečným množstvím úložného prostoru. Pokud se rozhodnete pro rovný stůl, bez zásuvek, je vhodné ho doplnit o zásuvkové kontejnery.
Náš tip! Zamyslete se, jak byste se na své recepci cítili vy. Bylo by Vám tam příjemně? Co je potřeba změnit?
V K + V Interier v Českých Budějovicích můžete navštívit naši pobočku, kde Vám rádi pomůžeme s výběrem veškerého kancelářského nábytku. Spojit se s námi můžete i na telefonním čísle 608 333 680.